2013. március 4., hétfő

Kertészkedés

Végre jobb idő lett így mi is neki kezdtünk a kert rendbe rakásának. 
Átültettük a kis füge bokrot, meg a magnóliát, mert a régi helye nem 
vált be, remélem az új helyén jobban érzik majd magukat. A virágos 
kertem állapota is rendeződött,kiszedtük a régi rózsákat amik még a 
2010-es nagyon esős szeles időben nagyon megrongálódtak, és hiába 
a metszés a tápozás, már nem voltak olyan szépek,így muszáj volt őket 
lecserélni, és így a liliomokat is átültettük. Nagyon elégedett vagyok az 
eredménnyel, mert nagyon vágytam már az átalakításra, mert olyan 
rendezetlen hatása volt és nagyon zsúfolt is, ráadásul több rózsának a 
nemes része ment tönkre és csak vad hajtásokat hoztak. Remélem a 
mostaniak jól fogják érezni magukat. A maradék rózsák metszésével 
nem végeztem,de holnap is van nap,meg tennivaló is bőven. A
 kertészkedés egy részét a Ricsi a járókában töltötte,majd elálmosodott, 
így behoztam, és elaltattam, így tovább haladtunk amíg aludt.
Remélem végre tényleg megjön a tavasz és folyamatosan lehet a kertben 
serénykedni.Nagyon vágytam már arra, hogy többet lehessünk kint. 
A tavaszi virágaim is beindultak. 





4 megjegyzés:

  1. Mindig így mosolyog? :-)))) Olyan édes :-)
    Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a kerted, amikor kivirágzik! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindig, de általában mosolyog :)
      Majd ha kivirágzik akkor is teszek be róla képet. :)

      Törlés
  2. Látom hasznát veszitek a járókának :) örülök!! Én meg majd élőben megnézem a kerted,ha kivirágzott :D az idén én is szeretném kivirágoztatni az udvart :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen kihasználjuk amennyire lehet :)
      Rendben gyere:) mi meg majd megnézzük a te kertedet. :)

      Törlés