2013. november 4., hétfő

Ricsi beteg lett

Szerdán estére eléggé fáradt álmos lett Ricsi igaz délben csak keveset 
aludt,azt is az autóban mert épp ügyintézés közben voltunk amikor 
elszundított.Először azt hittem azért olyan kis bágyadt, de hozzám bújva 
szopizás közben éreztem, hogy elég meleg, így megmértük a lázát 38,6 volt.
Előbbre hoztuk a fürdést kicsit hűvösebb vízben, amit elég jól bírt,de azért
fürdés után kapott kúpot, aztán el is nyomta az álom.Nem aludt nyugondtan
éjjel felébredt és már nem is tudtam a kiságyba visszatenni, így egész éjjel
velem volt szopizott elaludt, közben felment újra a láza,ezért egy vizes 
pelenkát terítettem a nyakába hogy ezzel hűtsem.Reggeli mérésnél ismét
38,5 volt a láza így elmentünk a dokihoz.
Kivártuk a sorunkat Ricsi a kúptól kicsit bágyadtan de jól viselte a 
várakozást, majd megnézte a doktor bácsi és a torka nagyon piros valami
vírust sikerült összeszednie. :(
Kapott gyógyszert, otthon hol aludt hol rajtam feküdt.De végül estére már 
lejjebb ment a láza és pénteken már nem is volt lázas, csak a torka fájt és 
közben a foga is beduzzadt, nagyon sajnáltam szegényt.Hétvégén még 
mindig elég nyűgös, sokat nyöszörgött, de azért ha enni nem is igen tudott,
legalább inni ivott rendesen.
Mára már jól van így nem kell visszamenni a doktor bácsihoz.
Azért örülök, hogy Ricsi nem beteges és ez volt az első betegsége,
mert olyan rossz hogy az ember nem igen tud neki segíteni, mert még
nem tudja konkrétan megmondani mi az ami fáj neki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése