2013. december 27., péntek

Karácsony

Én idén valahogy nem vártam a karácsonyt, de ez csak magam miatt..
Viszont nagyon kíváncsi voltam Ricsi mit fog érzékelni ebből az egészből.
Kitaláltam díszítsük együtt a fát,bár nem tudtam mennyire érti majd mit
is szeretnénk,de kezdeti megilletődés után mondhatom nagyon belejött
a díszítésbe, mert azóta is szívesen pakolássza a díszeket. :)
Persze némelyik dísznek ez volt az utolsó karácsonya, de úgy gondolom
megérte, hisz Ricsi nagyon élvezi, hogy pakolhatja, néha dobálja is a 
díszeket, így úgy gondolom ennyi belefér. :)
Az ajándék bontást nagy komolysággal megoldotta és azóta is szívesen 
játszik az építő kockákkal.:)
Igazán nagy öröm volt nézni a felragyogó szemét, és hogy már azt is 
megtanulta, hogyan kell ki és bedugni a világítást, nagy élmény ez 
neki azt hiszem :)
Persze nekem is hisz jó nézni ahogy serénykedik a fa körül. :)
Ráeszmélve arra, hogy habár ez a második karácsonya, de mégis ez az 
első, amit ért....









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése