2014. január 17., péntek

Varrat szedés

Tegnap délután megérkezett a sógornőm és a kislánya, hogy reggel vigyázni
tudjon a Ricsire amíg én varratszedésre megyek és hát az nem egy ekkora 
gyereknek való...
Reggel anyósom megjött értem odaértünk, és jött a várakozás...
Először a dokira, aztán mire megérkezett arra, hogy szólítsanak...
Végre bejutottam, leszedték a kötést kiszedték mind a 8 varratot, kaptam
egy tapaszt amit 3 nap múlva leszedhetek, tornáztassam a kezem, de
ne emeljek és ennyi mehetek is haza..ja és 30-án mehetek röntgenre, hogy 
minden rendben van-e a kezemmel meg a lemezzel...
Hát a kezem elég béna még, és bizonyos mozdulatok nem mennek, de gipszet 
se kaptam, szóval az ütődés nem a legkellemesebb érzés, de majd belejövök..
Hétvégére megjött a tesóm is így volt segítségem, mind a házi munkában
mind a Ricsivel. :)

------------------------
3 nap múlva levettem a tapaszt....hááát azt értem, hogy nem egy matyó hímzés,
de azért az ember azt hinné, hogy nem ennyire csúnya az a varrat, na de majd
ha gyógyul biztos lesz szebb is legalábbis remélem...
Maga a varrat helye még érzékeny, és a Ricsi folyton le akarja szedni a 
kezemről, de majd megszokjuk hogy ott van...
Bizonyos mozdulatok még mindig nem mennek, de legalább a házi munkát 
sikerül elvégezni, bár jóval lassabban, mert elég sok mindent bal kézzel 
csinálok, mivel a jobb még elég nehézkes. :(
De majd csak jobb lesz legalábbis remélem, hogy nem marad így, mert ez
így nagyon nem az igazi....
 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése