2014. szeptember 25., csütörtök

Cukkinis teasüti

A cukkini nem csak főzve, rántva párolva finom, hanem sütibe is.
Nem rég találtam egy receptet amibe cukkini kell, és a napokban 
kaptam pár cukkinit, így gyorsan kipróbáltam ezt a receptet. 
Mindenkinek ajánlom, mert finom és még az is megeszi aki egyébként
nem kifejezetten szereti a zöldséget..
Hozzávalók: (kb. 8 tucat kekszhez)
-20 dkg krisztálycukor
-20 dkg barnacukor
-22,5 dkg puha vaj
-1 tk szódabikarbóna
-2 tojás
-1 1/2 tk vaníliakivonat
-3 kis cukkini
-10 dkg dió
-10 dkg apróra vágott csoki
-50 dkg liszt

Keverőtálban keverd össze a 2 féle cukrot a szódabikarbónával,majd 
dolgozd össze a vajjal.Villával verd fel a tojást és a vaníliát és keverd
simára a vajas cukorral.A cukkinit hámozd meg és reszeld le mérj
ki belőle kb 15 dkg-nyit.Ezt alaposan dolgozd a tésztához.
(a cukkinit nem muszáj meghámozni akkor kis zöld pontocskák
lesznek a sütibe, én se hámoztam meg mert zsenge volt a cukkini)
Keverd a masszához a durvára aprított diót, csokit és 4 részletben
a lisztet amit jól dolgozz bele.A végére egy jó masszív tésztát kapsz.
Halmozz 1-2 teáskanálnyi kupacokat a sütőpapírral kibélelt tepsire,
és süsd 175 fokon 10-12 percig, vagy amíg barnulni kezd.
ha kihűlt jól záródó dobozban sokáig eláll. :)
jó sütést.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése