2012. március 3., szombat

Univerzális pizzás csiga recept

Hogy miért univerzális? Mert a tészta receptet nem csak sósan de édesen is el lehet készíteni.:)
Ezt a receptet egy barátnőmtől kaptam még tavaly, már sokszor megsütöttem és a töltelék mindig változik igen kiadós és még sosem csalódtam benne.
Akár szilveszterre, zsúrra, vagy baráti összejövetelre vagy csak szimplán a családnak is kitűnő.
Csak ajánlani tudom mindenkinek, mert aki kipróbálja állandó lesz a repertoárjában.
Hamar megvan, finom és a család igényeihez alakítva lehet elkészíteni.
Íme a tészta recept:
 70 dkg liszt (én egy kicsivel többet teszek bele, mert így nem lesz olyan lágy a tészta)
2 tojássárgája
4,5 dl tej
1 dl étolaj
1 kiskanál só
10 dkg cukor
3/4-1 egész élesztő (ha 5dkg-os csak 3/4 kell, ha 4 dkg-os 1 egész)


tölteléket nem írok, mert mindenki másképp szereti, de teszek képet az én pizzásomról
(ami most csak pizzaszósz+fűszerek) most nem került bele se darált hús, se sonka most ehhez volt kedvünk és készült lekváros-diós is :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése