2012. július 23., hétfő

Kinőtt ruhák és egy kis elmélkedés

Végre eljutottunk oda, hogy a Ricsi kinőtte az első rugdalózókat, meg már egy-két bady 
is igen szorosnak tűnik,így mosás után azokat is félre teszem :)
Gondolom minden szülőnek nagy öröm, ha a kis csöppség szépen növekszik,
nekünk ez különösen hisz amikor Veszprémből hazahoztuk a Ricsit 50-es rucikat 
vettünk és hát bizony igen csak elveszett bennük, igazi kismanónak tűnk a falatnyi 
rucikban.Hihetetlen hogy mindjárt 3 hónapos...
Ez alatt az idő alatt kiderült Ricsi a meleget jól bírja, hisz napközben is pancsolhat,
viszont a frontok megviselik nyűgösebb és anyásabb is, és ebből jön az újabb elmélkedés..
Vajon elkényeztetem, ha nyűgösebb időszakában alhat rajtam, vagy többet dajkálom?!
Illetve gonosz vagyok, ha a fürdés után jól lakva és kicsit túl pörögve beteszem 
a kiságyba ahol max 10 perc után durmol mint egy medve, és nem az ölemben alszik el?!
Ezekre a kérdésekre az ember nem feltétlen vár választ, de elgondolkodik vajon jól
csinálja-e...hisz tudjuk előttem nincs jó példa,hisz az anyám olyan-amilyen...
Viszont mástól a közhelynek számító mondásokat nem szeretném megfogadni..
miszerint had sírjon legalább nő a tüdeje... szerintem ez baromság én sem szeretek 
sírni, de ha mégis jól esik ha megvigasztalnak, így azt gondolom a gyermekemnek se 
kell csak azért sírnia, mert más szerint ha felveszem elkényeztetem...
Az ember, ha elkényezteti a csemetéjét majd megküzd azért is, és a saját 
hibájából tanul, ha meg nem hát nem, de úgy gondolom nem kell feltétlen mindenkivel
egyetértenem,hisz gyerekkoromba hamar megtanultam, hogy lehet más véleményem,
de ha már más ragaszkodjak hozzá... :)
Ráadásul a gyermek attól hogy kicsi még van saját akarata max nem feltétlen tudjuk, 
hogy mit is akar, de azért vagyunk hogy összeszokjunk és kitaláljuk...
A környezetembe amúgy is vannak olyanok akik azt hiszik nem vagyok alkalmas a 
saját gyermekem felnevelésére, hisz külső segítségre lenne szükségem...
kérdem én mégis miért??? hisz megfürdetni, tisztába tenni, etetni is tudom..
Mellesleg azt hiszem mindezt nem is csinálom olyan rosszul, mert Ricsi egy 
kiegyensúlyozott és egészséges baba, már nyoma sincs annak, hogy koraszülött..
hisz tegnap elérte a 4,5 kg :)
Emeli magát fordul,gagyog és rengeteget mosolyog..
kell-e ennél több megerősítés??? :)



 




 

6 megjegyzés:

  1. Nem, nem kényezteted el, egy ekkora babát nem lehet elkényeztetni, még elég sokáig... És a Te közelséged kell neki a legjobban. Amikor meg elalszik a kiságyban, akkor az inger nélküli nyugi kell neki, és ezt Te veszed észre a legjobban, senki más. Csak az ösztöneidre hallgass! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi most megnyugtattál :)remélem is hogy sikerül kitapasztalnom mikor milyen igénye van :)

      Törlés
  2. Ne foglalkozz senkivel, hogy mit mondanak. A képeket elnézve pedig Ricsi egy boldog baba, vagyis biztosan nagyon jól csinálsz mindent, ha ilyen kis vidám!!! Egyébként rengeteget változott, nőtt, igazi kislegény már! :-) Nagyon aranyos kisfiú!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zita lassan én is erre jutottam, hogy nem érdemes mással foglalkozni hisz mindenki mást mond...és ettől azt hiszi hűűűű de okos...
      tényleg sokat nőtt már, egész más mint amikor hazajöttünk :)

      Törlés
  3. Ez a baba mindent megkapott eddig, amire szüksége volt! Nagyon jó szülők vagytok, ezt én mondom :-) Csodásan fejlődik, kiegyensúlyozott, jókedvű baba, mi kell még? Csak szeretni, szeretni, a hülyeségeket meg elengedni a fületek mellett!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Évi:)rajta vagyok, hogy a hülyeségekről nem veszek tudomást :)

      Törlés