2012. július 6., péntek

Születésnap

Ma van a szülinapom, amikor is egy évvel ismét öregebb lettem :)
Gyerekkorom óta nem igen szeretem ezt a napot, hisz szinte semmivel sem különb,
mint a többi nap, persze mióta felnőtt lettem egyre szebbek lettek ezek a napok:)
Nem az ajándékok okoznak örömet, hanem az apró dolgok, egy finom ebéd vagy 
vacsora,egy séta vagy bármi, amit meghitten csinálunk:)
Idén már egy fővel többen vagyunk Ricsi nem is kímélt a mai nap, mert nyűgösebb volt 
így az alvási időm nagyon minimálisra csökkent, de ilyen nap is kell:)
Délután meglátogatott párom anyukája és kislánya, megköszöntöttek Virág maradt
ebédre, ami ugyan megcsúszott a Ricsi nyűgössége miatt, de annyi baj legyen:)
Kaptam tortát is, ami persze másnak természetes, de hát a cukrászoknál pont a torta szokott lemaradni:) Jól belakmároztunk aztán a Harry Potter 5-dik részével ütöttük el az 
időt,ami idő alatt Ricsi akkorát aludt, hogy bepótolta az egész napi lemaradást.
nagyon szép nap volt köszönöm:)
Pár szó az ajándékokról is: mert kaptam könyvet, bon-bont, virágot tortát és egy 
gravírozott kockát amiben a Ricsi képe van:)

Íme: 
Ezen a napon álmába felvette a cumit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése