2012. augusztus 17., péntek

lekvár főzés

A napokban elkezdett érni az őszibarackunk,egy adag már a fagyasztóban pihen,

hisz télire nagyon jó lesz az gyümölcslevesnek. Mivel folyamatosan érik, így mára 
a lekvár főzés lett beütemezve. Persze reméltük, hogy ezt majd a Ricsi is figyelembe
veszi.:) Ami hellyel-közzel sikerült is, hisz a szopizás után álltunk neki, igaz a Ricsi
legkevésbé sem akart aludni, de a hordozóba jól elbeszélgetett az apukájával,
majd a játszószőnyegen fárasztotta magát, míg végül kimerülve elaludt:)
Közben én megpucoltam a barackot, kimagoztam és összedaraboltam (állítom ez a leghosszabb folyamat a lekvár főzésnél).:) 
Kimérve cukorral összekeverve feltettem főni a lekvárt.Közben Tom elmosta az
üvegeket, így készen várta a kiadagolást:) 
Első adag készen, de holnap vagy holnap után ahogy a barack érik, jön a következő 
adag.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése