2012. augusztus 28., kedd

Ricsi 4 hónapos

Hát ezt is megértük, 4 hónapos lett :) Ami még oly kevés az előtte álló életből,
és mégis milyen sok minden történt ez alatt a "rövid" idő alatt.Sokat fejlődött,
hisz most már 5250 gramm, ami már egész "emberi" méret.:)
Bár legutóbb (múlt héten) amikor itt volt a védőnő és a 3 hónapos papírt töltöttük
ki azt mondta, hogy a súlya a korához képest átlag alatti..
(Igaz a Ricsi sem átlagos súllyal született, és ha azt vesszük nem gyarapszik rosszul.)
Szóval az hogy a táblázat szerint a súlya milyen az szerintem senkit sem érdekel, 
főleg mert jól eszik, ezért én nem vagyok elkeseredve hisz formás és hosszú gyerek.
Majd behozza a lemaradást, ha meg nem akkor sincs semmi baj, hisz nem sovány.
Bár a kezét csak egy hete fedezte fel, egész jól használja, azon kívül, hogy jó betömni
az öklét a szájába :) A fogási technikája is fejlődik, persze még nem tudatos, nem 
tudom, hogy mennyire kéne neki fogni, de pár pillanatig megfogja a rágókát és ennyi,
de majd belejön abba is.
Rengeteget kommunikál, már magához mérten szeret dumálni bár az is igaz én is 
sokat beszélek neki, hisz mindent megvitatunk napközben:)
Délelőttönként ha kiülünk a kertbe szereti nézegetni a fákat főleg ahogy az akácfát fújja
a szél , ha pedig nem mozog gagyog neki:)
Emellett úgy érzem rettentően türelmes egy gyerek, hisz nem hisztizik, szinte 
semmiért,nagyon ritkán sír, persze van nyöszörgés, hogy kérek enni most azonnal, 
vagy csak inkább a játszószőnyegen lennék, mint a hordozóba, vagy cseréld 
gyorsabban a pelust, mert éhes vagyok nyűgösködés mindig van, de sose hisztizés..
Néha elgondolkozom azon, hogy lehet, ennyire jó gyerek...
Az is igaz, hogy amikor front van nyűgösebb, nehezebben alszik napközben.
Igaz a frontokat én is megérzem,így hát nem is csoda, ha ő többet nyűgösködik.
Eljutottunk oda, hogy kb 2 hete átalussza az éjszakát, ami annyit jelent, hogy este
9 körül leteszem egy jó nagy vacsi után aludni és reggel 5-6-ig  alszik.
Szombaton reggel fél 7-kor már felébresztettem, mert aggódtam, hogy esetleg 
valami baja van de szerencsére csak túl aggódtam a dolgot:)
Mostanra már tudom nincs baj, csak jól alszik:)Ismerőseinktől kapunk is ezért, 
hogy milyen jó dolgunk van hogy átalussza az éjszakát.:)
Amivel pedig mindenkit levesz a lábáról az a mosolya,bár az ébredős nyakbehúzós
teliszájas vigyorát nem mutogatja mindenkinek.:) pedig az aztán nagyon cuki,
emellett pedig gyakorolja a kacagást is, mert már volt pár kacagós próbálkozása:)
Ha pedig beszél hozzá az ember nagy nevetésekkel jutalmaz, közben vissza gőgicsél
és már nem csak nekünk,de a maminak is kijár,pedig őt ritkábban látja. 
Fürdeni pedig nagyon szeret, hisz a nagy melegben az udvaron szokott pancsolni,
amit nagyon élvez, így aztán az esti fürdést is hasonló vehemenciával műveli,
így a szobából a fürdőbe kell átköltözni, mert lassan az egész szoba  úszni fog :)
Így hát eléggé szembetűnő a fejlődése..
Néha arról beszélünk, milyen jó lenne ha ilyen maradna, kicsi bájos, és türelmes, 
aztán meg arról milyen jó lesz ha már nagyobb lesz beszél, játszik, így tehát minden
kornak, meg lesz a maga varázsa és jó lesz őket szép sorban megélni...
Hoztam pár képet is a 4 hónapos Ricsiről:)



 Vajon kire hasonlítok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése