2013. július 1., hétfő

Fehércsokis rebarbarás muffin

Elkészítettem életem első rebarbarás ételét...Én eddig még sose kóstoltam
rebarbarát, de már egy ideje motoszkált a fejemben, hogy már pedig én 
meg szeretném kóstolni. Tom közölte, hogy Ő nem annyira szereti, de ha
lát valahol hoz.A napokban haza is állított pár szál rebarbarával, ami nagy 
örömmel töltött el, és a következő muffinba meg is sütöttem.
Nagyon jó lett,maga a muffin kellemesen édes de mégis savanykás a 
rebarbarától, és mivel  a lé bent maradt a sütibe olyan szaftos hatású.
Még Tom is azt mondta, hogy ezután kijelentheti mégiscsak szereti a 
rebarbarát. :)
Íme a recept:
-150 g cukor
-80 g margarin
-2 tojás
-150 g kefír/joghurt (én joghurttal csináltam)
-225 g liszt
-2 tk sütőpor
-400 g rebarbara
-150 g fehércsoki

A margarint a cukorral kikeverjük krémesre, majd hozzáadjuk a tojásokat,
és a joghurtot.Egy másik tálban elkeverjük a lisztet a sütőporral, és a 
nedves részhez keverjük. A rebarbara végeit levágjuk,megtisztítjuk és
1 cm-es darabokra vágjuk.A csokit felaprózzuk, majd mindkét hozzávalót,
belekeverjük a tésztába és elosztjuk a muffinsütőben.
20-25 perc alatt előmelegített sütőben megsütjük.
Nekem elsőre úgy tűnt hogy sok lesz a massza de végül tényleg belefért
a formába. Aki szereti a rebarbarát annak érdemes kipróbálnia.

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése