2013. július 31., szerda

Összefoglaló szerűség...

Eléggé elmaradtam a blogolással. :( Ebben benne van hogy nyár van, meg kert,
meg Berény, meg Balcsi... :)
Először is volt a szülinapom, amire kaptam tortát, 2 vágyott könyvet,
és ugye előre az aszalót, ami jól működik. :)
Tomnak is volt szülinapja Ő a kedvenc tiramisuját kapta, meg a vágyott szegély-
nyírót vagy fűkaszát ki minek nevezi...
Aztán volt termény betakarítás a kertből: cukkini amit lepirítva üvegbe töltöttem,
tök ami felaprítva a fagyasztóba került, és beérett a 2 sárgabarack fánk is. 
Sárgabarackból került a fagyasztóba, készült még:
lekvár, szörp, ivólé és elég sokat aszaltam is. :)
Berénybe szépen nő a szőlő, idén már hagyunk rajt termést is. 
Sajnos némelyik gyümölcsfánkat úgy néz ki ki kell vágni :(
A nagy melegben sokat voltunk esténként a strandon, Ricsi nagyon 
élvezi a nagy vízben a pancsolást. :)
Tudom, hogy több mindent akartam írni, de mivel nem készítettem jegyzetet,
így sajnos a gondolataim elvesztek...
Igyekszem a következő hónapban jobban vezetni a blogot...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése