2014. július 16., szerda

Babysitterkedés

Ma társaságunk volt. Tesóm fia Bence volt nálunk,(8 éves) mert tesóm melózik
és nem volt kire hagyni. A 2 gyerkőc nagyon jól kijön egymással, Ricsi 
nagyon élvezte hogy van itt valaki akivel lehet homokozni, futkározni,
fogócskázni.
Voltunk kutyát sétáltatni itt a szőlőhegyen, mert Bence még nem igen 
ismeri a környéket. Tetszett neki a csend és hogy ő sétáltathatta a 
Charleyt. :)
Aztán a nagy melegben feltöltöttük a medencét így pancsolhattunk is.
Nagy élmények voltak ezek a fiúknak, meg nekem is, mert azért kicsit 
aggódtam hogy fogok 2 gyerekre vigyázni, de nem volt semmi gond..
Aztán eszembe jutott hogy anno 15 évesen is vigyáztam a tesóm 2 kicsi
gyerkőcére akkor mégse izgultam ennyire...
Utólag jót mosolyogtam magamon.
Délután megjött a tesóm elvitte a Bencét és Ricsi egész este erről
mesélt, mint kiderült a Bence is beszámolt milyen jól érezte magát.
Örülök, hogy ilyen jól sikerült a napunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése