2014. július 9., szerda

Szobatisztaság

Mi is ráléptünk a szobatisztaság rögös útjára...
Most hogy jó idő van és sokat vagyunk az udvaron előkerültek a kis
alsónacik próbálkozunk a pelus nélküli élettel...
07.07. első pár csepp pisi a bilibe nagy öröm mindkettőnknek. :)
07.08. zuhanyoztam amikor a Ricsi szólt pisilni kell. Wc szűkítő már egy
ideje a fürdőben van így csak rátettük ráült és okosan bele is pisilt.
Nem gondoltam, hogy mer majd a wc-be pisilni...
07.09. az udvaron mindig szólt hogy kell pisilni és levettük a nacit és 
nem volt gond..
Persze tudom én hogy lesznek még gondok meg balesetek, de akkor is
jó hogy szépen haladunk ezzel is.
Hisz már korábban is próbálkoztunk, de akkor még nem értette, hogy nem 
utána kell szólni. :) Nem erőltetem a szobatisztaságot és azzal sincs baj, 
ha nem sikerül szólni, de büszke vagyok arra, hogy ezen az úton is elindultunk. :)
Persze a teljes szobatisztaságig való eljutás még nagyon messze van, de majd
annak is eljön az ideje. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése