2012. május 24., csütörtök

Az elmúlt 1 hónap eseményei...

Kezdeném azzal, hogy április 28-án délután megszületett kicsi fiúnk Ricsi.

 bár a tervezettnél 6 héttel korábban érkezett, így rögtön egy nagy utazással kezdte életét,
ugyanis Siófokról Veszprémbe szállították a koraszülött osztályra,( www.bebimento.hu),
ahova csak a biztonság kedvéért és kis súlya miatt került.
Én csak 3 nap múlva május elsején mehettem utána, ahol a következő 2 hetet hízással 
töltötte a Ricsi, mert amint elérte a hazaengedési súlyt már jöhettünk is haza, nagy örömünkre hogy végre együtt lehet a család! :)
De meg kell osztanom még egy élményt ami ott történt velünk ugyanis Ricsi barátnőre 
lelt, a koraszülött osztályon ugyanis vele egy időben kellett volna megszületnie Hannának, 
akivel nagyon egy hullámhosszon voltak igazi kis lélektársak voltak, együtt voltak nyűgösek, együtt nem akartak enni és együtt hamiztak nagyokat sőt még szinte beszélgettek is:)
Véletlenek márpedig nincsenek szokta mondani egy barátnőm....
Május 14-én végre megtudtuk másnap hazajöhetünk, mert eléri Ricsi a hazaengedési súlyt és mivel minden rendben a déli etetés után irány végre az otthon:)

Ezúton is köszönjük a veszprémi koraszülött osztály nővéreinek és orvosainak a sok segítséget és türelmet és mind azt a gondoskodást amit a Ricsi kapott!!! (és persze a többi gyermek is)
Azóta mióta hazajöttünk másfél hét telt el, ez idő alatt Ricsi szépen gyarapodik, egyre élénkebb, figyel, kapaszkodik, forgolódik, és a szopizásba is kezd egyre jobban belejönni.
Nagyon jó baba, szinte alig sír, persze néha nyűgös, de nem egy sírós baba, és nagy szerencsénkre átalussza az éjszakát:)
Emellett imád fürdeni, na meg a hordozóba heverészni miközben mi egyéb házimunkát végzünk:)
Tegnap a védőnő nagyon odavolt érte, hogy milyen kis nyugodt baba, és látszik rajta mennyire elégedett.
Jövő héten pedig kontrollra megyünk Veszprémbe és reméljük ott is mindent rendben találnak.
Röviden ennyi történt az elmúlt 1 hónapban....


3 megjegyzés:

  1. Isten hozta, Isten éltesse! Megijedtem, amikor megláttam, emlékeztem én, hogy ennél jóval később kellett volna jönnie... De szerencsére minden rendben, és ez így is marad :) Sok boldogságot a kis családnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi köszi:) hát igen korábban jött, de hát van amin már nem lehet változtatni, amikor jött én is megijedtem, de hát minden szerencsésen alakult, és ez a lényeg:D

      Törlés
  2. Teljesen odavagyok azért a mosolygós képért, mármint a rajta lévő kisemberért!!!! :-) Csodálatos! Minden benne van! Békesség, öröm...
    És a két kéz is, mert olyan hamar megnő, hogy egyszer csak hihetetlen lesz, hogy ekkora volt...
    Örülök, hogy túl vagytok a nehezén!
    Sok-sok örömet, boldogságot, jó egészséget kívánok mindhármótoknak itt is! :-)

    VálaszTörlés