2012. április 27., péntek

Hattyúk tava

Ennek e bejegyzésnek az is lehetne a címe, hogy a mosógépemet akarom!!!
Merthogy húsvét hétfőn a mosógép úgy döntött elromlik, ami abban nyilvánult meg hogy levágta a biztosítékot...
Kedden elvittük a szerelőhöz egy hét és pár nap múlva elkészült, hazahoztuk nosza mehet az első adag, amit ki is mosott csak hogy a centrifugázás közben újra lecsapta a biztosítékot...
ruhákat kiteregettük, mert csak az utolsó pár perc hiányzott a programból, mosógép vissza a szerelőhöz, ez volt múlt héten kedden...
Azóta eltelt másfél hét mosógép sehol és hát szinte naponta mosok kézzel, de hát az nem olyan szapora és hát gömbölyödő Csöpivel se olyan egyszerű....
de remélem azért mostmár mielőbb kész lesz...
de térjünk vissza a hattyúk tavához, ugyanis tegnap mosás utáni pihenés közben egy bugyuta 
filmmel múlattam az időt, amiben a főszereplő hölgy egy neves balett táncos volt az orosz balett társulattól és épp a hattyúk tavában volt főszereplő...
Amiről pedig eszembe jutott, hogy én azt gyerekkoromba mennyit hallgattam a gyerekkönyvtárba,
aztán meglett kazettán (a mai napig megvan) csak épp a lejátszónk kazettás része nem működik...
Hát min fogom én azt hallgatni hisz úgy beleéltem magam, hogy előkotrom a kazit és ma meghallgatom...De a kedvesem meglepett rátette az mp3 lejátszómra és ma délelőtt a házimunka közben azt hallgattam:) annyira kikapcsolt és feltöltött, hogy azt most nem is tudnám szavakba önteni, de az élet problémái között egy ilyen aprósággal az ember máris jobban érzi magát és még a nap is süt, úgy hogy irány a kert :) délután estefelé pedig egy kutyasétával fejezzük be a napot ami tökéletes levezetés lesz :)

2 megjegyzés:

  1. Gyöngyös! Olyan szívet melengető minden sorod!!!
    Felüdülés benézni hozzád! :-)
    Örülök, hogy hasonlóan állsz a zenéhez, mint én :-)
    Ha itt lennél, a legjobb mosógépszerelőt ajánlanám neked! Érdemes még rá költeni? Lehet, hogy megérné egy újat venni, lassan úgyis többet kell majd mosnod! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva köszönöm,:) állítólag ezt garanciálisan csinálják, szóval gondolom azért nem kapkodnak vele, amúgy ez egy 5 éves mosógép és elégedett vagyok vele(ha működik) szóval egyenlőre nem vennék másikat:)
      imádom a zenét ezen kívül még a musicalok jöhetnek minden mennyiségben, mert azokat is nagyon szeretem:)

      Törlés