2012. június 18., hétfő

Ricsi elmúlt 2 hete

Június 5-én voltunk gyerekorvosnál, ahol is megvizsgálta a doktor bácsi a Ricsit.
Mindent rendben talált és 2 hónaposan megkaphatja az oltását is nem kell várni 
vele, mert rendesen fejlődik.(szó volt róla hogy esetleg később kapja meg)
Ricsi volt a legfiatalabb baba, de csöndben tűrte a vizsgálatot még akkor se volt egy 
hangja se, amikor a torkát nézte a doktor bácsi, ráadásul a TBC oltása is pirosodik :)
Ami nagy öröm elérte a 3000 grammot és 50 centi volt a mérésen:)
Időközben a múlthéten esedékes volt a nőgyógyászati kontroll ahol a doki a Ricsire is 
kíváncsi volt, ráadásul elégedett ő is fejlődésével:)
13-án készült kéz és láblenyomata gipszből:)))
Szombaton elérte a 7 hetes kort, megmértük itthon 53 cm:) és 8 cm a talpa:)
tudom ez nem egy fontos infó, de mivel elég  nagylábúnak tűnik így megmértük:D 
na jó ebbe benne van az is, hogy etetésnél folyton rámpakkerolja a lábait és én szeretem simogatni a talpát:)))
Ma pedig esti fürdés előtt hasra tettem az ágyon, amíg vártunk a fürdővízre, 
közben magyaráztam neki, és egyszer csak átfordult a hátára, azt hiszem mindketten meglepődtünk:)
Ennyi minden történt röviden az elmúlt 2 hétben illetve voltak még egyéb izgalmas 
élményeink, mint például kiruccanás a füredi szívkórházba, mert párom anyukája ott
vendégeskedett 1 hétig de szerencsére már jobban van:)
és néhány kép:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése