2012. december 23., vasárnap

Boldog karácsonyt!

Miközben belekezdtem a karácsonyi készülődésbe elkezdett fájni a torkom,
gondoltam semmi vész 3 nap torokfájás, 4-5 nap orrfújás és a nátha letudva, mint
eddig mindig.
Igen ám, de a torkom még mindig fáj bár eszek rá homeopátiás szopogatós tablettát,
meg mézben eltett citromos forró italt, de mára oda jutottam, hogy továbbra is fáj a 
torkom, köhögök, (nem túl szépen) igen érdekes hangom van,( már amennyi van)
folyik az orrom, és mára úgy ébredtem, mint egy
kismacska összeragadt szemmel, és amikor belenéztem a tükörbe két nyúl piros 
szempár nézett vissza rám, meg is ijedtem,úgy látszik bepótolom az elmúlt 2 évet 
amikor is nem voltam beteg... :( Szerencsére rajtam kívül más nem beteg, és én ennek
nagyon örülök. :)
DE elkészültem az általam megtervezett sütikkel, kész az ünnepi ebéd is, ajándékok
elkészítve becsomagolva.
Ricsi is többé-kevésbé tolerálta a tevékenységeimet, persze voltak dolgok aminek 
többször is neki kellett állnom, de lényegében azt hiszem ez lesz a legszebb karácsonyunk.
Ezúton szeretnék minden olvasómnak és látogatómnak békés, boldog örömteli karácsonyt 
kívánni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése