2012. december 7., péntek

Zöldséges kuszkusz

Ezt a receptet a Spektrum Home-on menő River Cottage én és a Zöldségeim című
műsorból vettem. Gyorsan megvan és finom, bár nekem valamilyen fűszer hiányzik
belőle, de az is lehet hogy csak rosszul írtam fel a receptet. Esetleg egy kis sajt még 
feldobta volna....
Szóval a recept:
A kuszkuszt forró vízzel leöntöm, hagyom beduzzadni,majd kis citrom héját belereszelem,
és a citrom levét belefacsarom (na legközelebb nekem egy kicsit kevesebb citromot
kell belefacsarnom,vagy a citrom volt túl nagy)
Közben olajon a feldarabolt cukkinit, poréhagymát, fokhagymát megpárolom kis 
sóval megszórom és ha kész apróra vágott petrezselyemmel megszórom. Miután levettem
a tűzről hozzákeverem a kuszkuszhoz, és pár paradicsomot felkockázva szintén 
hozzáadom. Végül fenyőmagot pirítok és a kuszkuszos zöldségre szórom.
Érdekes elegye a friss roppanós zöldségnek a kuszkusz csak érdekesebbé teszi, de
ahogy azt az elején írtam nekem valami hiányzott belőle és a citromból kevesebb kell.
Mindenképp megfogom még próbálni ezt a receptet egy kicsit turbósítva némi fűszerrel,
mert amúgy nagyon tetszik, hogy zöldséges, könnyű, és eltér a megszokottól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése