2015. április 14., kedd

Gasztrokalandozás

Pitypang zselét készítettem. A leírást   itt találtam. Mivel maga a leírás
kellően részletes így én nem másolnám ide csak a saját élményeimmel
bővíteném.Illetve annyit módosítottam, hogy nem nyírfacukorral 
készítettem, hanem barna cukorral, mert az volt itthon.
Pitypang szedés egy 3 éves gyerekkel, nagy élmény, hisz Ricsi élvezte
a virág szedést, és a kertben bőven van belőle...
-Anya mi lesz ebből?
-Pitypang zselé.
-Zselébomba? 
Jót nevetgéltünk miközben szedtük.Aztán jöhet a virág leszedése a szárról,
úgy hogy zöld rész, ne maradjon rajta, a recept szerint ez borsópirgálásra,
emlékeztető tevékenység...nekem inkább Hamupipőke jutott eszembe,
azzal a különbséggel, hogy nekem nem segítettek, se a galambok, se a 
tündérek, és a herceg se keresett közben elhagyott cipővel..
Szóval ez egy elég sziszifuszi meló, és épp emiatt nem hiszem, hogy 
túl sűrűn készítem, de kipróbálni mindenképp érdemes, és maga a 
zselé inkább narancsos zöld teára emlékeztet, de egy élménnyel szegényebb
lennék, ha mégse próbáltam volna ki...
Szóval mindenkinek jó próbálkozást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése