2015. április 8., szerda

Húsvétolás

Idén a húsvét nálunk nagycsaládos összejövetelre sikeredett, aminek
nagyon örültem, mivel ritkán van alkalmunk a testvéreimmel együtt 
lenni. Persze nem mindegyik tesóm volt itt, mert akkor a ház kicsi lett 
volna. :) De a legkisebb öcsém és családja nálunk volt pár napig, és az
egyik bátyám is beugrott. Jó volt a hangulat a gyerekek nagyon élvezték,
a kertet.Szombaton voltunk nyuszisimogatón, meg játszótéren, kicsit a 
Balaton parton is, estére jól el is fáradtunk. Csak azt sajnálom, hogy
az időjárás nem volt kegyes hozzánk, fújt a szél, és hiába sütött a nap,
azért hideg volt, persze ez nem gátolt minket abban, hogy jól érezzük 
magunkat.
Maga a húsvét is izgalmakkal telt, hisz Ricsi talán idén először 
kezdte érteni hogy mi is ez, igaz a Dóri sokat segített neki ebben, ő egy 
évvel idősebb és jobban érti. A tojás keresés nagyon tetszett nekik aztán 
felfedezték a játékokat. Ricsi gyorsan neki kezdett megpucolni egy főtt 
tojást, én meg mosolyogtam, hogy a környéken szerintem ő az egyetlen, 
aki nem a csokitojásnak esett neki.. Hiába nem egy csoki evő gyerek. :)
De ettől még persze evett csokit is, de neki nem ez az elsődleges, bár
nem tiltom a csokitól, de inkább aszalt gyümölcs, vagy mazsola a 
nasi nálunk, a joghurt túró rudi, gyümölcs és a gumicukor mellett.
Hétfőre vártuk a bátyámékat nagyon jó volt, csináltam sonkás kenyeret,
aminek nagy sikere volt. Tetszett ez a nagy nyüzsgés, még akkor is ha 
jól lefáradtam, hisz azért ehhez én se vagyok hozzá szokva, de jó
lenne máskor is ilyet összehozni.
Persze eltartott egy darabig, míg a Dóri meg a Ricsi összecsiszolódott játék 
terén, de ebben az is benne van hogy ritkán találkoznak. :(
Hát remélem majd ezen is tudunk változtatni...
Mert a családra mindenkinek szüksége van...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése