2015. április 28., kedd

Óvodai beiratkozás és szülinap

Napok óta beszélünk róla, hogy Ő mostmár nagyfiú lesz, hisz pár nap 
és 3 éves lesz, be kell iratkozni az oviba. Múlt héten voltunk a nyílt napon, 
persze tavaly is így sok újdonság nem érte, de tetszett neki.
Reggel keltés, reggeli, közben megbeszéljük elmegyünk beiratkozni
az oviba, aztán védőnőhöz, irány a bolt és jövünk haza.
Odaérünk az ovihoz, beíratásnál várni kell, igen ám, de amikor ránk 
kerül a sor Ricsi nem szeretne bemenni az óvó nénihez, hanem kisebb
hisztit lecsapva hüppögve közli, ő nem szeretne bemenni..
Hiába mondom, hogy nem hagyom ott csak papírokat adunk, meg 
bediktáljuk az adatait, akkor sem, megbeszéljük az óvónővel, délután
visszamegyek Ricsi nélkül.
Azt tudni kell, hogy a múlt héten beszéltünk róla, hogy ha ő oviba fog 
járni anya elmegy dolgozni,erre a Ricsi azt kérdezte, de ugye nem úgy
mint apa?? Hát ez felért egy gyomorba vágással, de anya elmagyarázta, 
hogy attól még minden nap érte megyek az oviba, nem kell aggódni 
anya mindig visszajön hozzá..Azt hiszem ez is lehetett az oka, hogy nem
akarta a beiratkozást.. Aztán a védőnőnél kitöltöttük az ilyenkor szokásos
státusz papírt, vártunk a doktor bácsira, Ricsi megint elkezdte nem akar
bemenni. Hiába mondtam, hogy semmit nem csinál a doktor bácsi
csak kitölti a papírt megvizsgálja és mehetünk.Hát ez így sikerült...
Viszont a boltban olyan jó kisfiú volt, hogy azt hittem kicserélték..
Rendesen ebédeltünk és végül nehezen, de elaludt, persze előtte megbeszéltük,
hogy ma nem viselkedett okosan és anya nem érti mi volt a baj, igazából
ő se tudja..
Megérkeztek az öcsémék a szülinapra, én elmentem beíratni a Ricsit.
Hazaérve vidám és felpörgött volt, hisz tudta szülinapja van.
Megjöttek a bátyámék, megkapta az ajándékokat és a tortát, volt
nagy öröm. Volt nézeteltérés a Dóri és a Ricsi között, pontosabban
a Ricsi nehezen osztozott a frissen kapott játékokon..
Hát ez a nap mégse sikerült olyan gördülékenyre, mint szerettem 
volna, de ebben én is hibás vagyok, hisz feszült voltam és ez kiérződött..
De az akkor is kárpótolt amikor a Ricsi megette az utolsó szelet tortát,
és utána azt mondta anya, csinálsz még ilyen isteni tortát???
Hisz kívánsága szerint csokis volt és piros...
:) Szeretlek drága 3 éves nagyfiam!!! <3











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése