2015. május 7., csütörtök

Kerékpárral a Sió parton

Ma a postára kellett mennünk feladni a csekkeket, így kitaláltam menjünk 
bringával, igaz én úgy gondoltam, hogy felavatjuk a Ricsi futóbiciklijét,
de mivel elővettem az enyémet is, így Ő azt választotta.
Miután végeztünk a postán gondoltam, tekerjünk még egy kicsit lementünk 
a Sió partra, rohangáltunk a fűben, megnéztük a halacskákat, meg a 
madarakat és hallgattuk a békák kuruttyolását.
Ricsi élvezte a jó időt, biciklizést és nem is akart hazamenni. 
De azért hazafelé megbeszéltük, hogy másnap elmegyünk és az Ő 
futóbiciklijére is veszünk csengőt, mert az fontos.
Hazaérve megebédeltünk és amikor alváshoz került a sor, azt mondta
nem kér pelust, már egy ideje csak biztonsági alapon volt rajta, de 
ígényelte, így nem erőszakoskodtam, de beszéltünk róla, hogy Ő már 
nagy fiú, lassan nem kéne a délutáni alváshoz a pelus, de eddig mindig 
azt mondta, hogy vegyünk pelust. Így nagyon örültem, hogy Ő kérte,
hogy most ne legyen, jót aludt, és nem volt bepisilés sem.
Nagyon büszke vagyok rá. :) Ez azért már nagy lépés, hisz ő már 
nem kisfiú....





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése