2012. április 25., szerda

eső után gomba a kertben:)

Míg a hétvégén esett az eső ma amikor már jobb idő volt, és délelőtt a nővérem kutyájának Brunonak voltam a szittere (illetve nem én mert jól elvoltak Charleyval a kennelbe, addig én
a kertbe tettem vettem és a virágok között egy termetes kucsmagomba kandikált:)
kár hogy nem előbb vettem észre, mert mostanra már megkeményedett de azért lefotóztuk...
akkora mint a kezem :)
Mikor a párom megérkezett az ebéd után a benti növényeket ültettük át friss földbe mert már
rájuk fért egy kis tápanyag, holnap pedig az ablakpárkány takarítása van napirenden ahol a növények vannak és ablakpucolás:)
még egy örömhír a levélről szaporított fokföldi  ibolyám virágzik:))))



4 megjegyzés:

  1. Légy szíves vigyázz magadra-magatokra, óvatosan dolgozz-takaríts! :-)
    Ilyen csoda is (fokföldi ibolya-történet) csak ott történhet, ahol érzik a szeretetet a növények...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óvatos vagyok, meg hát a párom is sokat segít:)
      én eddig nem tudtam, hogy levélről szaporítható egy barátnőm mondta és adott levelet tehát teljesen meglepődtem, a 3 virág látványán:)

      Törlés
  2. Ez milyen gomba? Egesz delutàn a nevét keresem.Nàlam is van sok a kertben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ria,
      Ez kucsmagomba nagyon finom és ízletes, sokféleképpen elkészíthető gomba.
      Remélem segítettem :)

      Törlés