2012. április 17., kedd

Növényeknek is tavasz van....

A viasz virágom, amit még az anyósomtól mentettem, (mert ő fogta levágta én pedig kigyökereztettem) és 2 kaspóban lógicsálnak, végérvényesen tavaszt hirdetett, eddig mindig egyet virágzott elnyílt és jött a következő:) 
Most 4 virágja van és jön az 5 is:) közben a másik kaspóban levő meghozta első virágját, de arról még nem csináltam képet, viszont egy következő adag gyökerezik, ami már a szomszédunknak készül:)
Végre a kertben is felfedezhető, hogy tavasz van minden virágzik, a veteményesben is előbújnak a növények és csivitelnek a madarak:) Nagy örömünkre végre jó idő is van:)
hoztam jópár képet is:)
 

2 megjegyzés:

  1. Még egy csoda :-)))
    A fotóid is csodásak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem mindegyik fotót csináltam, én van amelyiket a párom :)
      Ő a fotómániás nálunk :)

      Törlés