2013. január 25., péntek

Mozzarellás csirkemell

Úgy látszik mostanában a gyors és változatos ételek kipróbálása van soron,
mert mostanában csupa ilyenek kerülnek előtérbe. :)
A következő is ilyen a neten böngészve találtam, de már nem emlékszem hol,
úgyhogy nem tudom feltüntetni az eredetijét. :(
Mert én egy kicsit módosítottam.
A csirkemelleket vékonyra szeleteljük, majd sózzuk borsozzuk és kis időre félre
tesszük.Közben felszeleteljük a mozzarellát.A csirkemelleket serpenyőben 
elősütjük,majd egy fóliával kibélelt tepsibe tesszük, megkenjük ketchuppal
(eredeti recept szerint paradicsomot teszünk rá, de azt elfelejtettünk venni)
és rátesszük a sajtot előmelegített sütőben további 20 percig sütjük amíg a 
sajt megolvad.(én egy kicsit tovább sütöttem így a sajt kicsit lefolyt de így 
is finom volt) Krumplipürével tálaltam, mellé pedig saját csalamádét ettünk.
Nagyon egyszerű és finom, de a megszokottól eltérő. Jó étvágyat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése