2013. január 13., vasárnap

Tamás a konyhatündér

Minap eszembe jutott, hogy halat ennék, vagy esetleg rákot.
Ami azért is meglepő, mert én és a tengeri herkentyűk, hogy is mondjam,
nem vagyunk jóban...De ahogy öregszem egyre több mindent megkóstolok,
így jártam nyáron is amikor is Tom hozott magának egy rákos pizzát, én pedig
(mivel nagyon guszta volt) kértem egy szeletet kóstolónak és rám nem jellemző
módon meg is ettem. Szóval ezen felbuzdulva megemlítettem a rákot. 
Tom imádja a tengeri herkentyűket minden féle formában, keresett is egy 
rákos receptet, amit meg is főzött (sütött)
Igaz amikor a rákos zacskót kibontotta és megcsapta az orrom az intenzív 
illata (ami miatt nem annyira szeretem ezeket a hamikat) 
akkor azért megfordult a fejembe, hogy na lehet elhamarkodott voltam 
ezzel a rák dologgal...
De elkészítve nagyon finom lett, és egyáltalán nem volt olyan az illata.
Szóval mégiscsak fejlődök, hogy leküzdjek egyre több olyan negatív élményt,
hogy mégis újra próbálkozzak bizonyos alapanyagokkal. :)
(bár ettől még a pacalt sose fogom megkóstolni :) )
A recept a Nosalty oldaláról van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése