2012. február 5., vasárnap

végre hóesés :)

Sokakkal ellentétben én imádom a havat, pedig tudom a kertbe, az úton lapátolni kell és mivel mi szőlőhegyen lakunk itt nem takarítják úgy mint a városba, de mégis én akkor is szeretem, mert a télhez hozzátartozik, és nem mellesleg Balatonnak is jót tesz meg a veteményeskertnek is:) A beígért hó hozzánk is megérkezett, amire én nagyon vártam.
Igaz én nem szeretek szánkózni egy gyerekkori baleset miatt, de sétálni a hóesésben, meg hógolyózni hóembert építeni nagyon szeretek.:) Viszont korizni szeretek bár idén csak a jeget mentünk le megnézni, mert hát jobb a békesség.
Viszont tegnap a nagy szélbe, Tom beadta a derekát, hogy jó menjünk sétálni, mert látta rajtam nagyon be vagyok sózva jó rétegesen felöltöztünk, szinte ki se láttunk a sok ruhából, de kellett is, mert szél azért rendesen fújt, viszont a séta nagyon jól esett és a kutya is nagyon élvezte.
Hazaérve persze jött a forró tea, mert azért átfáztunk, meg el is fáradtunk hisz amerre sétálni szoktunk ott nem takarítják a havat és 10 centi hóba bandukolni nem könnyű, de megérte,
hisz én nagyon örültem ennek:)
Ma délelőtt lementünk a mólóra, utána megnéztük a korizókat, ma már csak reggel szállingózott a hó, délelőtt kisütött a nap. Ebéd után újabb beöltözés és kutyaséta, nagyon jól esett a napsütésbe bandukolni, a kutya elég vicces amikor az egész orrát beledugja a hóba.
Na meg amikor meglepődik, hogy ahova lépett ott nem csak tíz centi a hó, hanem a szélben kialakult hókupac a hasáig ér.
Nagyon jó nap volt kint a levegőn sétálva a ragyogó napsütésben a havas tájban gyönyörködve.Hoztam néhány képet is. :)az első kép a tegnapi sétakor készült a többi a mai napsütésbe:)


korizók:
épül a móló:

 és a séta:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése