2012. október 11., csütörtök

Kuszkusz

A múlt héten pakolásztam a speizban vagy ha jobban tetszik a kamrában,
és találtam egy zacskó kuszkuszt, amit még télen vettünk, és tavasszal 
keresgéltem a receptek között, hogy mit is csináljak belőle.
Terhességem idején, még előre megterveztem a heti menüt, és be volt 
ütemezve a kuszkusz kipróbálása, de aztán a felgyorsult események miatt
lemaradt én pedig megfeledkeztem róla. :(
Most viszont hogy előkerült, ismét lázas receptkeresésbe kezdtem, és a 
következő receptet készítettem el Nosalty oldaláról az édes fűszeres kuszkuszt.
Nem csalódtam a recept egyszerű és az íze nagyon kellemes, bár én 2x-es 
adagot készítettem, és a második evésnél jobban összeértek az ízek...
Mindenesetre maradt még kuszkusz és számomra érdekes receptet is örzök
még, így további próbálgatásaim lesznek még :)
Tetszik a kuszkusz, mert sokféleképpen elkészíthető, de mégis gyorsan megvan,
hisz nem kell főzni csak leforrázni...
Úgyhogy azt hiszem, bekerül a mindennapokba nálunk... 
Jó étvágyat! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése