2012. október 22., hétfő

Már megint Steve Berry

Háát igen egy újabb Steve Berry könyvvel végeztem...(ezen kívül már csak 1 van)



Tartalom:
 Cotton Malone kilép az amerikai külügyminisztérium elit kémcsoportjának kockázatokkal terhes világából, hogy visszafogottabb életet éljen könyritkaságok árusítójaként. E békés tervet azonban meghiúsítja egy névtelen e-mail: "Maga rendelkezik valamivel, amire nekem szükségem van. Maga az egyetlen lehetséges nyomra vezető. szerezze meg! 72 óra áll rendelkezésére. Ha nem hallok maga felől, lemondhat a gyermeke életéről." Volt felesége halálra rémülve adja Malone tudtára, hogy a fenyegetés valódi: kamasz fiukat elrabolták. Amikor Malone koppenhágai könyves boltja porig ég, egyértelművé válik, hogy a tetteseket semmi sem állíthatja meg céljuk elérésében. Márpedig az nem kevesebb, mint az elveszett Alexandriai Könyvtár, amelynek a legendák ködébe veszett, óriási kincsére régóta áhítoznak mohón tudósok, szerencsevadászok és mindazok, akik hisznek abban, hogy a Könyvtár rejtett titkai kulcsot jelenthetnek a hatalomhoz.

Vélemény:
Ismét izgalmas több szálon futó regény volt és a téma is igen érdekes...
Még pedig az hogy mennyire igaz az Ótestamentum és az új testamentum...
szerintem igen érdekes fondorlatos könyv, az embernek figyelnie kell ki-kivel van..

A végén közli az író, mi az igazság és mi a kitaláció...
Én szeretem az ilyen történelmi alapon nyugvó regényeket, persze ez nem feltétlen
tetszik mindenkinek, de azért ezt a könyvet szerintem az is szívesen olvassa, aki
nem feltétlen szereti a történelmet, vallást....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése