2012. október 8., hétfő

Sütőtökkrémleves

Eddig a sütőtökön simán megsütöttem a sütőben és ennyi..
Ebben ki is merült az elkészítési mód nálunk, de idén már kezdett érdekelni,
hogy mi minden mást is lehet belőle csinálni így elkezdtem recepteket keresni.
Igen ám, de a bőség zavarában el kellett dönteni milyen típusú legyen, amit 
elsőnek elkészítek.Közös megegyezés alapján a leves mellett döntöttünk.
NoSalty oldaláról vettem ezt a almas-chilis-sutotokkremleves receptet, és 
ajánlom mindenkinek, kicsit pikáns, de kellemes. 
Igaz kicsit variáltam a recepten, mert kicsit kisebb volt a sütőtök, kevesebb 
alaplét tettem bele, és nem kellett hígítani, valahogy sikerült pont eltalálni,
és egy alma helyett kettőt tettem bele.
Most elhatároztam hogy mivel szezonja van a sütőtöknek minden héten veszek,
a felét megsütöm, a másik feléből pedig egy-egy új receptet fogok készíteni.
Mert kell a változatosság :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése