2012. október 17., szerda

Végre elkészült!!!!!!!!

Elkészült Ricsi pelenkázótáskája, ez a projekt az áprilisi hosszú hétvégére
volt betervezve,de mint tudjuk a természet és Ricsi közbeszólt, amikor pedig 
hazaértünk nem az volt az első gondolatom hogy varrjak.
Az elmúlt 1 hétben sikerült végre megvarrni, és azért tartott ilyen sokáig,
mert a Ricsi nem szereti a varrógépet, ha ébren volt mire odaültem, addigra 
jött el az idő az evésnek elaltatásnak, ha pedig elaludt akkor tuti, mire egyéb 
teendőkkel végeztem és leültem a géphez már ébredezett is.
Persze ott lettek volna az esték, de mire este 9 körül odaülhettem volna, már
nem mindig voltam elég fitt, és mivel csak hobby szinten varrok így nekem azért
kell az odafigyelés és fáradtan nem feltétlen vagyok erre alkalmas.
De a lényeg, hogy elkészült és én ettől most nagyon boldog vagyok :)
Persze nem tökéletes és a gyakorlott varrók észrevesznek rajta hibákat,
(meg persze én is és tudom, hogy még van mit javítanom)
de ez életem első táskája, amit leírás alapján készítettem és én büszke vagyok 
arra, hogy sikerült megvarrnom :)
 A leírás egy 2010-es Praktika magazinban volt, az alapján készült. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése