2015. március 8., vasárnap

avokádókrém másképp

Én nagyon szeretem az avokádókrémet pirítóssal.
Eddig mindig így csináltam:
Egy avokádó, citromlé, só, bors, olívaolaj be a turmixba és már 
mehet is a pirítósra.
Napokig el lennék ezen annyira szeretem.
De most elfelejtettem olíva olajat venni, valahogy lemaradt a 
vásárlásnál, viszont az avokádó megérett és rá is voltam hangolódva,
így mégiscsak megcsináltam apró módosításokkal a következő 
lett a recept:
Egy avokádó, almaecet, vegeta, és kókuszolaj most nem tettem bele
borsot, mert a Ricsi nem szereti, de állítom így is nagyon finom.
Aki szereti az avokádót érdemes kipróbálni bármelyik változatot,
mert nem csak finom, de egészséges is, és azért egy kis változatosság,
senkinek sem árt. :)
Jó étvágyat. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése