2015. március 17., kedd

Ricsi és az olvasás

Már egy ideje olvasok a Ricsinek esténként, de eleinte azt vettem
észre nem nagyon kötik le a mesék. Klasszikus mesét kezdtem 
neki olvasni, igaz volt ami tetszett neki, pl: A békakirály, A 3 kismalac,
A csizmás kandúr, de  a többi nem nagyon érdekelte.
Kicsit el is szomorodtam, hisz az esti olvasás együtt összebújva, olyan
jó lezárása a napnak és utána még tudunk beszélgetni, de akkor mi 
lehet a baj? Talán még nem elég érett a meséhez?? Mire jött az 
"isteni szikra" kerestem egy másik mesekönyvet, ami még az enyém volt
és én nagyon szerettem gyerekkoromban, méghozzá a Vackor című
meséről van szó. Mivel közeledünk az ovikezdéshez, gondoltam ez
érdekes lehet neki, hogy Vackor hogyan jut el az oviba, és ott mi 
minden történik vele, és sikerült felkelteni a figyelemét, sőt nem csak este
de ebéd után is hozta a Vackort, hogy: Anya lássuk mi történik Vackorral
az oviban..
Így most már nincs elalvás Vackor nélkül, és amikor egy-egy résznek vége
akkor átveszi a könyvet és ő mesél nekem, a képek alapján..
Nagyon jó kis móka ez kettőnknek, és örülök, hogy eszembe jutott,
hogy talán más típusú mese körül kell keresgélnem, így a klasszikusok,
még várnak a polcon egy darabig...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése