2012. november 17., szombat

Cukkinifasírt és répás rizs

A cukkinifasírt nagyon egyszerű kaja, húspotló haminak is nevezhetném.
A répás rizs pedig abból lett, hogy a borsótól a Ricsinek némi haspuffadása van,
és inkább rizibizi helyett ez lett.
Kis vajon megpirítottam a rizst meg a feldarabolt répát, majd felengedtem vízzel és
puhára pároltam. A répától szép sárga lett a rizs, igazán guszta. :)
A cukkinit lereszeltem besóztam és félre tettem, amíg levet eresztett, majd jól 
kinyomkodtam, tettem bele tojást, zsemlemorzsát, borsot, petrezselyemzöldet,
összekeverjük,és forró olajban megsütjük, nem kell sokáig, mert megkeseredik.
Mi nagyon szeretjük, hidegen-melegen nagyon finom.:)
A mostanihoz egy kis fokhagymás tejföl is kevertem, ami igazán feldobja. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése