2012. november 13., kedd

Védőnőnél

A mai reggel tegnap éjjel kezdődött...Ugyanis este 11-kor mikor épp indultam egy 
gyors zuhanyra, hogy utána bedőljek az ágyba és kialudjam a fejfájásomat,Ricsi
felébredt, amivel nem is lett volna gond, ha csak egy gyors szopizás után vissza-
alszik, de ő úgy döntött, márpedig most nem alszik,hanem édesen gagyog és 
fél 2-ig így el is voltunk, majd akkor megéhezett és 2-kor már aludtunk.
Aztán 6-kor egy rövid szopizásra ébredt, majd aludtunk 9-ig, így legalább elég
emberivé váltam ahhoz, hogy a védőnővel érdemileg is tudjak beszélni.
Miután megreggeliztünk le is mentünk, ahol bemondtuk hogy 6700 gramm a 
Ricsi, aztán megmértük 66 cm hosszú. :)
Viszont a védőnő előszedte a táblázatot miszerint a súlya átlag alatt van...
Azt hiszem én rettentően utálom a táblázatokat és a beskatulyázást...hisz értem 
én, hogy átlag alatt van, de nem is áltagos súllyal született, amire persze nincs 
táblázat... emellett Veszprémbe meg voltak elégedve a fejlődésével...
De az is igaz, hogy már közelítünk az átlagoshoz....hát hurrá...
Emellett én meg vagyok elégedve szépen fejlődik, formás egészséges és nagyon
aktív, ennél többet nem is kívánhatok azt hiszem.
Kértem hozzátáplálási táblázatot is, csak hogy tudjam milyen ütemben haladhatunk,
mert ez ügyben nem vagyok túl tapasztalt és hát jó egy ilyen a háznál, aztán majd 
úgyis alakul. Egyenlőre az alma és a sütőtökös alma nagyon ízlik a Ricsinek a 
krumpli nem annyira, de a napokban a répával is próbálkozunk.
A doktor bácsi viszont elégedett volt a Ricsivel, közölte is gyorsan, hogy 1 éves
koráig nem is akarja látni. :)
Mivel Ricsi kellő türelemmel volt, így elmentünk az Aldiba is vásárolni, aztán itthon
szopizott és a kimerítő délelőtt után aludt egyet, amíg mi megcsináltuk az ebédet.
Ricsi ébredés után bevágta a sütőtökös almáját,ami után mi is megebédeltünk, és 
kihasználva a jó időt elmentünk sétálni, vittük a kutyát is, így mindannyian kellemesen
elfáradva értünk haza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése