2012. november 8., csütörtök

Szemészet

Mára kaptunk időpontot Veszprémbe a szemészetre.
Reggel a Ricsi korán ébredt, de azért még visszaaludt indulás előtt, amíg mi is 
megreggeliztünk, mire indultunk volna fel is ébredt. Persze akkor már nem volt éhes,
így szopizás nélkül indultunk el, félúton meg is álltunk,mert ha enni kell, hát enni kell.:)
Ricsi evés ügyben nem a türelméről híres, de én ezt már megszoktam, hisz ha nagyon
éhes vagyok én se vagyok épp türelmes. :(
Na de odaérve bejelentkeztünk, szerencsére nem voltak túl sokan és épp, hogy 
lepakoltunk már szólítottak is. Kapott egy szemcseppet közben megvizsgálta a 
doktor néni a Ricsi szemét, aztán kint vártunk, majd újra behívtak más eszközzel is 
megnézte, és elégedett volt, legközelebb majd egy évesen kell mennünk.
Utána pedig már ide Siófokra is járhatunk, ami nagy megnyugvással töltött el,
hogy minden rendben.
Haza indulva Veszprém határában ismét megálltunk, mert Ricsi éhes volt, majd
tele pocival aludt hazáig. :)
Itthon pedig felült a hordozóban nem is egyszer. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése