2012. november 15., csütörtök

Mákos nudli

Bevallom ez életem első mákos nudlija. Igazából nem tudom, hogy eddig miért
nem csináltam, de valahogy kimaradt a repertoárból...de a minap vasalásnál 
kapcsolgattam a tv-t és épp egy neves szakács nudlit csinált, bár ő zöldfűszeres
szósszal tálalta akkor fogalmazódott meg bennem, hogy valamikor én is csinálok.
Így a mai nap a nudlié volt ami roppant egyszerű recept alapján készül.
Kb. fél kiló krumplit héjába megfőzünk, majd krumplinyomón átnyomjuk (na egy 
krumplinyomót be kell szereznünk) egy csipet sót teszünk bele egy tojást és 
annyi lisztet, hogy egy közepesen kemény tésztát kapjunk.(én még tehettem volna
bele egy kis lisztet de így is elég jó nudlim lett elsőre)
Majd kisodorjuk a tésztát feldaraboljuk és forró vízbe megfőzzük amíg fel nem 
jön a tetejére, leszűrjük, és ízlés szerint tálaljuk, nálunk ma mákos nudli lett, házi
baracklekvárral. Nagyon fincsi volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése