2012. november 5., hétfő

Hozzátáplálás

A hozzátáplálásról sok mindent lehet olvasni a neten és az ismerősök is sok 
információval látnak el, az ügyben hogy mikor is kell hozzátáplálni vagy itatni.
Van aki szerint már 4, 5, 6 hónaposan kell kezdeni és mindenki a maga igazát 
hajtogatja, viszont olvastam azt is hogy ráérek, mert amíg a gyermek megfelelően
hízik az anyatejtől nem kell a hozzátáplálás....
Nincs is ezzel semmi baj, hisz minden gyermek más és más.
Én mégis megvártam, hogy a Ricsi betöltse a 6 hónapot, hisz nem hajt a tatár,
és szerencsére tejem is van elég, így igény szerint próbálkozunk.
Múlt héten kezdtük némi almapürével, ami hol jobban, hol kevésbé fogyott.
Bár az is igaz a kevésbé fogyás oka az alma savanyúságából adódott, mert 
hát mégis csak finomabb az édesebb alma, persze eltartott pár napig mire 
rájöttünk...
Ma pedig némi sütőtökkel kevertem az almát,ami jobban ízlett a Ricsinek.
A kanál használatba is egyre jobban belejövünk, igen én is mert nekem is ki 
kell tapasztalni hogyan is kell etetni egy 6 hónapos gyereket hordozóba.
De lassan összerakjuk az etető széket, mert abban egyszerűbb lesz,vagy 
legalábbis kényelmesebb a Ricsinek is.
Íme néhány kép:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése