2015. január 31., szombat

Chips

Rólam tudni kell, nem vagyok valami nagy chips fogyasztó évente kb 2-3x
jut eszembe, hogy úúúgy megkívántam és ennék egy kis chipset, de ha jön
hozzánk valaki akkor se igen veszek, csak azért hogy legyen azért meg 
pláne nem. Szóval ez a recept elég régóta kallódik a gépen,és csak most
jutottam oda hogy kipróbálja, bár most tudatosan készültem, hogy 
a közeljövőben megcsinálom. Maga a recept nem igényel nagy tudást...
Hozzávalók:
- 4 burgonya
- 2 ek olaj
- 1/2 ek citromlé
- frissen őrölt színes bors
- só 

200 fokosra melegítjük a sütőt. A meghámozott burgonyát uborkagyalun 
leszeleteljük.(új burgonya esetén csak megsikáljuk és szeleteljük)Tálban
elkeverjük az olajjal, citromlével és a borssal. Szilikonos vagy sütőpapíros
tepsin szétterítjük, hogy ne fedjék egymást és megsózzuk.
kb 10-15 perc, de figyelni kell hamar megpirul, ha már ropogós, 
hólyagosodik akkor jó.

Én csak fél adagot csináltam jó móka, és érdemes kipróbálni más, mint
a bolti, de nekünk ízlett, és szerintem az ízt tovább lehet variálni.
Jó étvágyat!
 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése