2015. január 9., péntek

Tejszínes 4 sajtos csirkemell

Én nagyon ritkán szoktam por kaját csinálni, de amikor megláttam 
ennek a reklámját összefutott a nyál a számba, gondoltam kipróbálom.
December elején sikerült is vennem, de a karácsonyi készülődés közben
valahogy lemaradt, így mikor megtaláltam itthon gondoltam gyorsan 
betervezem, mielőtt megint elfelejtem.
Ez roppant egyszerű a port összekeverjük a tejszínnel és kevés sóval,
majd a csirkemellre önjük és irány a sütő. Én annyit módosítottam,
hogy felcsíkoztam a csirkemellet és úgy tettem a hőállótálba, majd 
ráöntöttem a szószt. Barnarizses rizi-bizi volt a köret, de amíg a rizst 
főztem, rájöttem, hogy ha nem is 4sajtos, de tejszínes sajtos husit én is
tudok csinálni, ami nem porból van...
mindenesetre nem volt rossz egy próbát megért, persze ettől még nem 
fogok átszokni a "porból főzésre" , mert jobban hiszek a normális
alapanyagokban... de azért az ember néha megejthet egy ilyet is...
főleg ha közben kigondolja a saját verzióját is... :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése