2015. január 27., kedd

Káposzta sali esete nálam... :)

Egyik nap kezembe került, az egyik multi szórólapja, amiben akciós volt
a káposzta saláta, amit én nagyon szeretek, igen ám, de valahogy kiment
a fejemből betérni abba az üzletbe. (mert hát készen levenni a polcról
sokkal egyszerűbb) viszont a heti menünkön szerepelt a káposztás tészta,
így vettem egy káposztát, ami nem volt épp kicsi, több mint felét lepirítottam,
aminek egy része ment a fagyasztóba, mert jó az akár a következő tésztához,
ha gyorsan kell, vagy rétesnek, maradékból lett az ebéd.
Viszont ha már ott volt a maradék fél káposzta akkor jöhet a saláta, elvégre 
kell a vitamin, nem is beszélve róla, hogy mennyire szeretem.
Legyalultam a káposztát, leforráztam, majd besóztam, pihentettem pár 
órát, majd megcsináltam a levet és irány a hűtő. Azóta kóstolásra került,
és állítom van olyan finom mint a bolti, ha nem jobb. :)
Szóval hiába macera a gyalulás, ezentúl mégis csak olyat fogok enni, amit 
én csinálok. :)
Viszonylag gyorsan megvan és nagyon finom!!! :)
leforrázás után sózva pihen:
 pirított káposzta hűl és megy a fagyasztóba
 kész káposzta sali nyamiiii :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése