2015. január 2., péntek

visszatekintő és előrenéző...

A tavalyi évemről nem mondhatom el, hogy ez lett volna a legjobb...
hisz rögtön az elején eltörtem a kezem, és az év többi részében sem
volt kegyes hozzám a sors,DE én ezt nem siránkozásnak szánom...
MERT hiszem, hogy az elém gördített akadályokhoz felnőttem, és 
becsülettel helyt álltam (persze azoknak is köszönöm akikhez segítségért
fordulhattam, mert ŐK is kellettek ahhoz hogy legyen erőm kitartani)
Hálás vagyok, hogy van hol laknom, ki tudom fizetni a számlákat, és
van mit ennünk, hisz manapság már ez sem kis dolog...
De legfőképp a gyermekemnek vagyok hálás, aki nélkül nem biztos, hogy
itt tartanék, hisz Ő ad erőt nap mint nap ahhoz hogy legyen erőm 
leküzdeni az akadályokat....
Így aztán a tavalyi évben azt hiszem elég sokat változtam, van amiben jó
és van amiben rossz irányba, de tudom, van még min változtatnom..
Így erre az évre szeretnék türelmet, mert néha úgy érzem nem voltam a 
legtürelmesebb, amire nem vagyok büszke, mert ez bizony néha a Ricsi 
is megérezte, de néha az én cérnám is elszakad... :(
Idén eljön az idő amikor Ricsi oviba megy ami remélem jól fog alakulni,
bár addig még a szobatisztaság rögös útján van még mit javítanunk...
Bár lassan de biztosan haladunk..Mivel okos és értelmes így remélem,
hamar döccenő mentes lesz ez a dolog...
Amit még erre az évre kérnék, hogy sikerüljön melót találnom, ami
gyerekkompatibilis, hisz így egyedül ez sem lesz egyszerű, de remélem
összejön..
Ezenkívül csak azt kívánom, hogy ne legyünk betegek és legyünk egymásnak..
Idén sem tettem újévi fogadalmat, mert egyrészt nem hiszek benne, másrészt
az ember így is-úgy is változik.. persze jó lenne több szabadidő, hogy egy
kicsit kreatív hobbijaimra is jusson, ami kissé kikapcsolna...
Szeretném, ha a családommal se történne semmi rossz..
Hát ennyit szeretnék én ettől az évtől,kis elvárásokkal indulok neki,és
hiszem, hogy ez egy jobb év lesz a tavalyinál. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése