2012. szeptember 14., péntek

Borsóleves és csirkecomb

Ez a 2 étel nem egy nap készült csak a blogon egyszerűbbnek tűnt egybe feltenni.
Borsó leves már készült itt a blogon így csak a képét teszem be, hisz itt annyi a 
változás, hogy most csirkeszárny is került bele.:)


 A másik gasztronómiai tétel pedig agyagtálban készül, amit én nagyon szeretek,
hisz rengeteg féle hamit lehet benne elkészíteni és közben bármi mást lehet 
csinálni.
Nálunk most csirkecomb készült cukkinis burgonyaágyon:)
Egy kis vizet és vajat dobáltam a római tál aljába meg némi fűszert, aztán 
rákarikáztam a burgonyát, rászeleteltem a cukkinit és ismét némi fűszer 
következett. Ezután rátettem a csirkecombokat, amit görög fűszersóval meg
hintettem, és némi zöldfűszert szórtam rá, és irány a sűtő.
A kép magáért beszél, nagyon finom volt bár a körettel kicsit túl lőttem a 
célon, de megettük külön vacsorára:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése