2012. szeptember 22., szombat

Kiliti szüreti fesztivál

Kitaláltuk, hogy mivel itt a közelben lesz  a szüreti fesztivál, és felvonulás megnézzük.
Persze a Ricsi előtte aludt el, és úgy voltunk vele, ha nem ébred fel nem nézzük
meg, mert fel nem ébresztem a Ricsit.
De aztán fél 2 után felébredt megetettem és elindultunk.Persze a programm
csúszott, vártunk hogy elinduljanak és lássuk őket vonulni, mert a babakocsival,
meg a kutyával nem akartunk a tömegbe befurakodni, mert azért az nem egyszerű.
Így aztán távolabbról néztük őket, de Ricsi nem bírta az egy helyben maradást,
így elindultunk sétálni, sajnos amíg lassan haladva vártuk őket nem indultak el.
Helyette sétáltunk egy nagyot a Sió parton. Bár meg kell jegyeznem, hogy eddig
minden félelem nélkül mentünk, de az eddigi úton vagy egy masztiff kutya aki a 
múltkor kiszökött, és igaz azóta már befoltozták a kutya kerítését, de mégis
ijesztő, hogy rátámadna a mi kutyánkra, aki nem érti, hogy mi van...
Meg is állapítottam, hogy felénk nem elég hogy nincs járda, és az autósok,
morognak hogy az úton tolom a babakocsit, de azért ez ijesztő egy ilyen kutya..
és én nem félek a kutyáktól, bár eddig nem is toltam magam előtt a pár hónapos
gyermekemet, és csak a Tamás lélek jelenlétén múlott hogy a kutya nem támadta
meg a mi kutyánkat..
Legfeljebb nem fogunk erre sétálni csak a városba meg a mi kutyánkat nem 
tudjuk bevinni, mert a kisautónkba a babakocsi, meg a kutya is nem fér be:(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése