2012. szeptember 7., péntek

Rizszsák vagy minek nevezzelek :)

Barátnőm javaslatára varrtam egy rizszsákot a Ricsinek.
Először nem tudtam milyen alakja legyen végül egy nyúlványos rizszsák lett,
flanel anyagból, amit jól lehet markolászni meg rágcsálni.
Elsőre nekem az amőba jutott róla eszembe, aztán ha átfordítom hasonlít
a tyúklábra is, de Tamás szerint 4 lábú rizspolip, szóval mindegy is minek 
nevezlek rizszsák felavatásra került és Ricsinek szerintem tök mindegy
mi a neve :)
 én meg majd jól megeszlek :)
 A rácsvédőnek is jó beszélni miután felébredek :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy és kreatív :) Miért is lenne sima négyzet :D igazad van,ez sokkal izgalmasabb!!
    Nagyon édi a Ricsike :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Hajni:) abból indultam ki hogy a nyúlványait jobban meg tudja fogni szóval így született az alaktalan rizszsákom, meg ilyen nincs mindenkinek :)))

      Törlés
  2. Én meg Ricsit eszem meg, annyira édes! :-)))
    Szépet varrtál neki, kézreállót, finom puhát, nagyon tetszik! Ilyen aztán SENKINEK sincs! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi ha látnád élőben na akkor aztán tuti megzabálnád, ahogy leveszi az embert a lábáról:)van hozzá tehetsége:)

      Törlés