2012. szeptember 28., péntek

Spenótos penne, vagy parajos penne :)

Ennek a bejegyzésnek az is lehetne a címe hogyan szerettesd meg a spenótot.
Ugyanis én nagyon szeretem a spenótot, de a Tamás eddig nem szerette..
Illetve igazából a főzeléket nem szereti, én pedig csak magamnak nem főzök,
többféle kaját meg nem szoktam főzni,de kitaláltam, hogy a spenótot másképp
is el lehet készíteni. (amikor Berénybe szedtem sóskát az fasírtba téve kedveltettem
meg a Tamással)
Szóval nagy böngészés különböző receptek után kitaláltam, hogy spenótos pennét 
fogok készíteni, remélve, hogy a Tamás is eszik belőle.
Vész tartalékként volt itthon némi maradék, ha esetleg még se enné meg.
Maga a recept teljesen egyszerű.
A spenótot fokhagymával, sóval, borssal fűszerezzük, felöntjük 2dl tejszínnel,
ha felforrt dobunk bele pár kockasajtot vagy ömlesztett sajtot, felfőzzük és
belekeverjük az előzőleg megfőzött penne tésztát, tálaljuk és nemi reszelt sajttal
megszórjuk. 
Szerintem nagyon finom, és még a Tamás is szereti:)))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése