2012. szeptember 15., szombat

Időbeosztás



Mostanában hogy megjött ez a frontos idő napközben Ricsi nyűgösebb 
kevesebbet alszik. Így aztán bizonyos dolgokban ehhez kell alkalmazkodni.
A délelőtti ébrenlétnél irány a konyha, főzés-mosogatás, aztán szopizik, ha
elalszik, jöhet a többi házimunka, de mivel mostanában fél órát, max 1-et 
alszik így ehhez alkalmazkodok.
Ami nekem elég nehéz, mert én az a típusú ember vagyok aki, ha valamit
elkezd szereti is befejezni pl a vasalás, ha az 1,5 óráig tart akkor addig
vasalok, de nem szeretem abbahagyni.Most viszont a Ricsi megtanított,
hogy ha csak 20 percem van akkor csak addig vasalok és majd a következő 
elalvásnál folytatom, bevallom ezt nekem külön meg kellett tanulni, de jól 
haladok :)és örülni is tudok neki, hogy ennyit is haladtam... persze ha felébred 
szopizás után tudom folytatni hisz beteszem a hordozóba, vagy a 
játszószőnyegre és folytatom közben jókat beszélgetünk:) 
mert már ő is visszabeszél, sőt már hangosan kacagott is.
Hihetetlen édes ahogy gesztikulál, meg ahogy kurjongat és közben mosolyog,
hogy jééé ez az én hangom :)
Igaz ilyenkor szól a tv, mert van néhány sorozat amit fel szoktam venni és 
vasalás közben megnézem.Ugyanis a tv nálunk nem igen szól csak azért
hogy valami zörögjön pár dolgot nézünk csupán (néhány sorozat ami főleg
helyszínelők, gyilkos elmék és dr csont, ezenkívül amit mindig nézünk a
Forma-1 viszont ez már régi mánia:) mondjuk amikor a Ricsi itt van velem 
akkor általában valami természetes csatorna megy,(azt is jól lehet közvetíteni)
persze egy ekkora gyermekkel nehéz a műsorhoz alkalmazkodni ezért 
is örülök, hogy a beltérink modern és fel lehet venni, de ezen kívül nem 
vagyunk tv függők:)
Igaz volt már olyan is hogy az olimpiakor a Ricsinek közvetítettem, hogy
mi történt a vízilabda meccsen, ő ült az ölembe én meg megállás nélkül 
dumáltam,na az volt ám a jó móka, mert közben nagyokat nevetett, és 
talán fogalma se volt miről hablatyolok...:)
Azért remélem visszatér az az idő amikor délután is tud aludni hosszabban,
mert így szinte egyik percről a másikra fárad ki nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése