2012. szeptember 12., szerda

Rakott karfiol cukkinivel

Ma a Tamás egy szép karfiollal és pár cukkinivel állított haza, mivel tegnap 
megbeszéltük ma valami rakott kaja kéne ebédre, de nem konkretizáltuk.
Így aztán meg is alkottam a rakott karfiolt de a tetejére rákarikáztam a cukkinit
tejfölt sajtot zuttyantottam rá, és irány a sütő.
Persze ez se egy részletben készült, mert amikor megfőtt a karfiol, kész volt
a rizses-húsos rész, Ricsi felébredt, és mivel közeledett a front, így kissé nyűgösen
ébredt, aminek azt lett az eredménye, hogy hiányzott 2 kezem az összeállításhoz,
de szerencsére Tamás pont végzett a hagyma felszedésével, így a hordozóba 
elszórakoztatta a Ricsit, amíg bedobtam a sütőbe a hamit, aztán jött a Ricsi 
etetése, mire Ő megebédelt addigra a mi ebédünk is elkészült.
Sajnos erről nincs pontos recept csak találomra szórtam össze a hozzávalókat.


2 megjegyzés: