2012. szeptember 18., kedd

Egy álom beteljesült

Egy álom beteljesült, ami igazából kettő, de mindent szép sorjában...
Amikor ideköltöztünk eleinte 2 ágybetétünk volt, aztán vettünk egy kanapét
az ikeába, ami nem csak kanapéként szolgált.
Később vettünk egy franciaágyat így a kanapé a nappaliba került, közben 
átépítettük a házat a kanapé maradt, hogy miért írom le mindezt???
Mert az álmunk régóta egy sarokülő garnitúra, amin kényelmesen végig
lehet nézni a 2 órás forma-1-es futamot, amit a jelenlegi kanapén, hááát...
Már régóta böngésztem mindenféle bútorbolt hirdetését, hogy hátha találok
egy nem csillagászati összegbe kerülőt, és ami méretbe is jó, és nem bőr...
Na persze igények vannak,csak a megfelelő bútor nincs sehol...
De most végre meglett álmaink ülőgarnitúrája, ami ugyan nem új, de nekünk 
az...és ezért ma velem madarat lehetne fogatni:)
Képet egyenlőre nem tudok mutatni, mert darabokban van, majd ha kész 
lesz a nappali akkor mutatok róla képet.
A másik álom pedig az, hogy a nappaliba megvettük a lambériát és holnap
ki is hozzák így haladunk ezzel is, ami nagy örömmel tölt el:)
Persze ettől még a hálószobába, meg a kreatív szobámba is kell majd lambéria
de azt majd jövőre, én mégis annyira boldog vagyok, hogy le se tudom írni...
Persze másnak ez nem hiszem, hogy ekkora öröm, meg más is felújít befejez
stb... de én azt hittem idén erre nem kerül sor és ezért nagy az örömöm:)
már csak fel kell rakni a falra, ami majd jövő héten kerül sor, mert még némi
javításokat kell eszközölni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése